Bébi vad laskagomba házi sertés rillettel, salátával balzsamecetes dresszinggel, friss ropogós kenyérrel
2016. december 05. írta: Gyalogrépa

Bébi vad laskagomba házi sertés rillettel, salátával balzsamecetes dresszinggel, friss ropogós kenyérrel

Ki látott már ilyen apró laskagombát az asztalon?

pre_3.jpg

Ez a laskagomba ellenállhatatlan. Az első gyenge fagyok óta ellát gombákkal a laskagombatelepem. Már kissé ráuntam, mikor őket megtaláltam. Muszáj volt elhozni, nehogy lefagyjanak. Kevés vajon megpirítottam, mikor pedig levettem a tűzről, belekevertem egy keveset a házi sertésrillettemből. Imádom. Egy hónapja üdülnek a kisebb nagyobb üveg rillettek a kamrapolcon. Az ízük pedig csak egyre jobb és jobb. Meglangyosítva ellenállhatatlan. Valódi kényelmi kaja. Ez így nagyon elmegy a sós íz irányában. Ehhez a legegyszerűbb édes dresszinget választottam. Balzsamecet, olívaolaj. Ennyi.

pro_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr1012025789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása