Paprikás cukkinis zöldbabsaláta kecskesajttal
2017. augusztus 21. írta: Gyalogrépa

Paprikás cukkinis zöldbabsaláta kecskesajttal

zoldbabsalata.jpg

A friss kecskesajtot leginkább édes, érett paprikával szeretem, ahogy a zöldbabot is. Egyik zöldséggel sem kell sokat küzködni a konyhában, hamar elkészülnek. Végül az egész salátát a házi paprikrémem fogja össze. Nagyon egyszerű, könnyű fogás. Körülbelül húsz perc alatt kész.

zoldbabsalataalapanyagok.jpg

Összetevők:

  • zöldbab
  • pritaminpaprika, vagy kápiapaprika
  • édes lilahagyma
  • cukkini, lehetőleg minél fiatalabb
  • savanyított hegyes paprika
  • bazsalikom
  • fűszerpaprikakrém: ez itt saját főzésű, egyébként édes chiliszósszal, vagy paprikás, mérsékelten édes BBQ szósszal is helyettesíthető.
  • friss kecskesajt

zoldbabsalataprep.jpg

A zöldbabot megtisztítottam, darabokra törtem, majd sós forró vízbe raktam hét percre. Közben a lilahagymát kisebb kockákra vágtam, kevés olívaolajon nagy lángon lepirítottam kissé, majd hozzáadtam a megtisztított, feldarabolt parikát. Megsóztam. Tovább pirítottam, amíg a paprika egy kis színt nem kapott. Beletettem a karikára szelt cukkinit, nagy lángon pirítottam. Amint a zöldbab ideje lejárt, leszűrtem, lecsöpögtettem, a serpenyőbe tettem a többi zöldséghez, összeforgattam. Tányérra rendeztem, ráraktam a kecskesajtot. A saláta tetejére szórtam a felszelt savanyított paprikát, bazsalikomot. Körbeöntöttem a parikakrémmel.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr3912765718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása