Szombati piaci bevásárlás
2018. május 05. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Ez az újkrumpli még nem igazi parázsburgonya, annak egy kicsit nagy, de már elfogadható áron sikerült ezeket összeválogatni. Nyilván petrezselymes krumpli készül belőlük. Ugyan lyukra futottam vargányakereséssel csütörtökön, de ma hoztak a piacra, így vettem egy kicsit pirítósra. Egy helyen láttam egyáltalán rebarbarát. Szépek voltak, elhoztam az összeset. Az eper már egész jó, a meleg hamar beérlelte őket. A termelő, akitől a salátát vettem szintén a melegre panaszkodott. Úgy tűnt előbb magzana fel a salátája, mint hogy fejesedne. Kicsinek szedte fel. Sajnos máshol már némelyik retek is virágszárral együtt kapható. Ha így haladunk, nemsokára lesz jó vajtök is, meg zöldbab.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr3013893346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása