Spárgás pisztáciás ricottás tészta
2018. június 06. írta: Gyalogrépa

Spárgás pisztáciás ricottás tészta

spargas_pisztacias_ricottas_teszta.jpg

A pisztáciára nyugodtan rá lehet aggatni a tavaszi csonthéjas jelzőt. Az íze kiváló "tavaszi zöldek", spárga, vagy zöldborsó mellé is.

spargas_pisztacias_ricottas_teszta_alapanyagok.jpg

Összetevők:

  • negyed kiló tisztított zöld, vagy lila spárga
  • húsz dekagramm ricotta, avagy natúr savósajt
  • harminc dekagramm szarvacska, vagy orsó tészta (két személyre)
  • négy evőkanál zsíros tejszín: hogy kissé szaftos legyen a feltét.
  • hat dekagramm tisztított pisztácia
  • négy dekagramm vaj

spargas_pisztacias_ricottas_teszta_prep.jpg

Vizet forraltam, az alapanyagokat megtisztítottam, feldaraboltam. A tésztát elkezdtem főzni. Két deka vajon, elkezdtem párolni a felkarikázott spárgát közepes lángon. Hozzáadtam a tejszínt, megsóztam. Amint nagyjából megpuhult, beleforgattam a ricottát. Kis lángra tettem, hogy csak éppen átmelegedjék. Közben mozsárban megtörtem kissé a pisztáciát, majd a tészta leszűrése előtt közvetlenül a spárgás keverékhez adtam. A tésztát leszűrtem, majd összeforgattam a maradék vajjal. Tálaltam. Ha már nem sikerül elcsípni a szezon utolsó spárgáit, zsenge zöldborsóval is pont ilyan jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr4014026530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása