Szombati piaci bevásárlás
2020. október 25. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

A gombásnál ez az egyetlen rizike volt. Talán a jövő héten lesz több is. A spenót nagyon friss és zsenge. Nem, nem saláta készül belőle, hanem spenótfőzelék. A B terv spanakopitta volna, de majd akkor, ha már elég unalomig ettem a spenótfőzeléket. Ugyanis spenótot a hűvös időben a legjobb venni, és enni, ami egyben azt is jelenti, hogy nagyjából fél éve ettem utoljára. Értem én, hogy van fagyasztott egész évben, de nyáron annyi minden más van. Kezdenek domináns szerephez jutni a káposztafélék - egyesek mély sajnálatára. Még ellövök egy padlizsánkrémet, lesz némi ecetes cékla is. A boltban vettem egy fél lazacot, mert hát baráti áron adták. Az elejéből gravlax lesz, (még van kapor a múlt hétről) a többi részét ruszli módra készítem el. Céklát kap mindegyik színezék gyanánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr7416256880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása