Görög zöldbabsaláta melegen
2017. július 03. írta: Gyalogrépa

Görög zöldbabsaláta melegen

gorogzoldbab.jpg

Egy tartalmas meleg zöldségsaláta, pont olyan laktató, mint egy jó főzelék. A különbség az, hogy itt a zöldségeket összekevertem a feltéttel, majd vinaigrettel locsoltam meg, ami a főzelék "mártását" helyettesíti. Egyszerű, gyors, akár egy főzelék, ami nagy szó!

gorogzoldbabalapanyagok.jpg

Összetevők:

  • zöldbab
  • keményre fővő újkrumpli
  • kisebb cukkini
  • feta sajt
  • kapor
  • citromlé
  • olívaolaj

gorogzoldbabprep.jpg

Megtisztítottam a krumplit, egy nagy fazék hideg sós vízben a tűzhelyre raktam nagy lángra. Megtisztítottam, feldaraboltam a zöldbabot. Pár evőkanál olívaolajjal kikevertem a citrom kifacsart levét. Megsóztam, összekevertem a felaprított kaporral. Amint felforrt a fazékban a víz, beledobtam a zöldbabot. Feldaraboltam a cukkinit, azt is fazékba raktam. Hét perrcel azután, hogy a zöldbab a fazékba került, az egészet egy tésztaszűrőbe öntöttem. Amint lecsöpögött, egy tálba raktam, majd összeforgattam a kapros vinaigrettel, és a feta sajttal. Azonnal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr2012637435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása