Orosz töltött uborka és paprika
2017. szeptember 11. írta: Gyalogrépa

Orosz töltött uborka és paprika

orosztoltottuborkapaprika.jpg

Tipikus kora őszi őszi fogás, mikor még jó formában van a fürtös uborka, a pritamin paprika, de már van reszelésre alkalmas torma. Igazán üdítő reggelire pár szelet pirítóssal, de előételnek is kiváló. Elkészíteni pedig botrányosan egyszerű.

orosztoltottuborkapaprikaalapanyagok.jpg

Összetevők:

  • tölteni való fürtös uboka, pritamin paprika
  • zsíros áttört túró
  • feta sajt
  • zsíros tejföl
  • idei friss torma
  • kapor
  • bors

orosztoltottuborkapaprikaprep.jpg

Az uborkákat félbevágtam, kivágtam a magházukat. A zöld paprikának úgy vágtam le a tetejét, hogy ki lehessen szépen csumázni, magozni, de a kalapot vissza lehessen rakni a tetejére. A piros paprikát megtisztítottam, apróra vágtam. Hozzáadtam az összekevert túróhoz, fetához. Annyit tejfölt adtam hozzá, hogy töltésre megfelelő állagot nyerjek. Beleraktam az apróra vágott kaprot, tormát reszeltem bele. Borsot törtem hozzá. Megkóstoltam, megsóztam. A kész töltelékkel megtöltöttem a zöldségeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr4412820676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása