Szombati piaci bevásárlás
2018. április 07. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Már lehet kapni édes metélőpetrezselymet, amit nem csak úgy, a nagy petrezselyemgyökérről vágtak le. Több hegyes erős paprika között találtam ezt a két sötétet. Sajnos nem az a fajta, ami a kedvencem, de ránézésre pont olyan. Ma hoztak a piacra cseh kucsmagombát, de magabiztos vagyok, és nem vettem. Hamarosan indulunk gombászni, talán nekünk is összejön pár darab. Persze ezt a kiváló csiperkét nem lehetett otthagyni, gombászás ide, vagy oda. Már lehet kapni új fejes káposztát is, ahogy a múlt héten is lehetett, de még mindig hétszáz forint felett jár kilója. Talán a jövő héten. Most a spenót a legjobb leveles zöldség. Addig kell enni, amíg zsenge és édes.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr1413815784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2018.04.10. 17:02:39

A Fény utcai piacon (Bp. II. ker.) semmilyen vadgomba nem volt. A magyar fóliás eper 5000 Ft, a spárga 2400, az újkrumpli 2000.
Az újkrumplit nem bírtam megállni. :o)

Gyalogrépa · http://suburbankitchen.blog.hu/ 2018.04.11. 05:02:39

@Attilajukkaja: Szombaton mi is arra jártunk olyan dél körül. Az újkrumpli körül én is forogtam, de meg bírtam állni. :) Érdekes volt, hogy milyen sok szezonon kívüli dolgot árultak. Például rengeteg mutatós hazai paradicsom kétezer fölött, ki tudja, milyen ízzel.
süti beállítások módosítása