Szombati piaci bevásárlás
2018. szeptember 29. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Azt hiszem most értek csúcsra ezek a paprikafélék. Ilyenkor a legerősebb az ízük, a legjobbak, és a legolcsóbbak. A hegyes erőset is kilóra lehet kapni, elég baráti áron. Mindegyik megy a szárítóba, velük is kísérletezni fogok. Megjelentek az első rizikék a száraz időszak ellenére. Egészen meglepő, hogy rókagomba is volt. A képen látható tökök mindegyike alkalmas sütésre, viszont egyik sem a piacról van. A hengeres hosszúkás a Lidl-ből van, tölteni való sütőtök néven fut. A becsületes neve Delicata. A másik Sweet Dumpling, azaz édes gombóc névre hallgat, és A másik boltból van. A hét közepén, mikor vettem, csak pár darabot láttam, nem biztos hogy még mindig van belőle, viszont van másmilyen sütnivaló tökük is. Ezek egyikét sem kóstoltam még, de bizakodó vagyok. A piacról pedig csak azért nem hoztam tököt, mert nem tudtam hova rakni. Ezek egyike sem apróság.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr214270829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása