Erdei gyűjtés
2017. szeptember 10. írta: Gyalogrépa

Erdei gyűjtés

Végre sikerült őzlábgombát szednem. Noha erre nem lehet ráhúzni egy vacsorát, azért nagyon büszke vagyok rájuk. Biztosan van, aki szentségtörésnek gondolja ezeket az apró őzlábakat felszedni, de ilyen melegben vagy én eszem meg ma, vagy holnap a kukacok. Egy már mások által megszedett telepen szedtem őket. Hagyományosan a szárakat simán eltörik, hiszen csak a kalapját szokás felhasználni. Ellenben én a mások által lábon hagyott szárakat is elhoztam, hiszen kiszárítva, majd porrá őrölve kiváló gombapor válik belőle. Ami pedig a kalapokat illeti, ebben a formában és méretben szívesebben fogyasztom a nagy őzlábgombát. Már lehet szedni komlótobozt is, kipróbálom teába.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr6712819302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása