Szombati piaci bevásárlás
2018. szeptember 22. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Megvettem az első idei száraz tarkababot. A többi babfajtára még várni kell, de már várom az óriás vajbabot. Édesburgonyából általában csak az édesebb narancssárga húsú fajtákat hozzák. Elvétve viszont össze lehet akadni ezzel a világosabb fajtával. A húsa világossárga színű és csak minimálisan édes. Én ezt szeretem a leginkább az édesburgonyák közül. Kikerestem az idei első lapos lilahagymákat is. Édes, mérsékelten csípős, jóízű csemegehagyma, de szeretem egyben sütve is, különösen az ilyen apróbbakat. A zsák desirée krumpli nem fért a képre. Szívderítő, hogy fajta szerint is lehet kapni, de jobb lenne mégis inkább hazai fajtákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr5114255211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása