Szombati piaci bevásárlás
2017. szeptember 30. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Nos, megint vettem savanyítani való paprikát, meg szárítani való édes fűszerpaprikát. Még kitart a besztercei szilva. A múltkor bevált paradicsomból még sikerült kapnom. Guszta édesburgonyákat is vettem, eddig nekem nem nagyon jött be, de ismét próbálkozok velük; több fajta van a képen. A japánbirsről a környéken már nem csak a kukacos, hanem az érett gyümölcs is potyog. A finom illatuk megtölti a konyhát. Pár darabot káposzta savanyításához fogok felhasználni ízesítőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr3812913257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varjojenvirta 2017.10.02. 10:40:26

azt hiszem, én is ugyanerre a piacra járok, szinte ugyanez volt a haulom... +5 kg cseresznyepaprika :D

Gyalogrépa · http://suburbankitchen.blog.hu/ 2017.10.03. 06:11:29

@varjojenvirta: Nálam a beszterceiből volt még három kilónyi a kosárban, amit a fotóhoz már nem pakoltam ki. :)
süti beállítások módosítása