Szuvidált, préselt, majd körbepirított császár lencsesalátával
2020. december 31. írta: Gyalogrépa

Szuvidált, préselt, majd körbepirított császár lencsesalátával

szuvidalt_preselt_majd_korbepiritott_csaszar_lencsesalataval.jpgA lencsét beáztattam, megfőztem babérral és sóval. Ebből célszerű több adagra valót elkészíteni és a főzőlében kihűteni. Tálalás előtt egy kis lábasba szedtem némi lencsét kevés főzőlével együtt. Belekarikáztam lapos hagymát, borsot törtem rá, kevés esettel összeforgattam. Kis lángon, gyakran átforgatva melegítettem, majd magos mustárt kevertem bele.
A szuvidált császár receptjét itt találjátok. Amíg a lencse melegedett, a császártéglákat körbepirítottam egy serpenyőben. Pezsgő helyett ér almaborral koccintani.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr116366116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása