Szombati piaci bevásárlás
2017. december 09. írta: Gyalogrépa

Szombati piaci bevásárlás

Végre rászántam magam fejsajt készítésére. Annyira azért nem voltam magabiztos, mert kicsontozott fél fejet vettem nyelv nélkül. Elsőre pont jó lesz ez is. A rágóizom, azaz pofahús nagyon szép darab. Egyébként a túloldala elég kaotikusan néz ki, már ami a szövetek elrendezkedését illeti. A másik húsdarab csontos marhanyak hagymaleveshez. A mákot és a diót már most megvettem beiglihez, vagy a flódnihoz. A gyenge spenótnak ismét nem tudtam ellenállni, ahogy a szafaládénak sem. A narancs egészen bizalomgerjesztő annak ellenére, hogy ilyenkor még nemigen szokott lenni olyan édes, ami nekem jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbankitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr2713465163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása